9 Ağustos 2013 Cuma

Merhaba,

Şimdiye kadar bir  blog oluşturmayı ve yazmayı düşünmemiştim. Fakat, her nasıl olduysa, bu sabah bir blog hesabı oluşturdum ve şimdi ilk yazımı yazıyorum.

İçimdekileri yazıya dönüştürememenin sıkıntısını yaşıyorum. Oysa pek çok yazı yazdım, dergilerde, gazetelerde yayımlandı.

Eşim Ahmet Tüzün'ü kaybettikten sonra onun yazılarını, kütüphanesini arşivliyorum. Onun kültürel mirasına sahip çıkmak ve yaşatmak benim en büyük sorumluluğum.

Kendi alanım olan, resim, kısa film, yazıdan uzaklaşmadım aslında, sadece kendime odaklanamıyorum.

Günlüklerimi düzenli olarak defterime yazmaya çalışıyorum, hayatımın biricik tanığı günlüklerim diyebilirim.

Belki, burada, yazma isteği duyar ve yazdıklarımı paylaşma cesareti bulurum, kimbilir..

İmren Tüzün

©Bütün Hakları Saklıdır / All Right Reserved

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder