14 Eylül 2013 Cumartesi

Dün Geceye Dair


                                                          

                                                            Ahmet'e...
notlarımı yazdım
gece programını dinlerken
radyoda
bulaşıkları yıkadım
ellerimle
farketmemişim
gece yarısını geçivermiş  çoktan

Eylül, hava hâlâ sıcak

küçük balkona çıkıyorum

ne çok oturur

konuşurduk seninle

bu balkonda

gökyüzünde

iki yıldız parlıyor
birbirinden  uzakta
 “gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar” şarkısı

gelip geçiveriyor aklımdan

sonra gecenin karanlığında

apartmanların arasından

uzaklara,

senin yattığın

yere doğru bakıyorum

hissediyor musun

seni düşünüyorum

unuttum kavgalarımızı  çoktan

mutlu anlarımızı

hatırlıyorum en çok

“seni seviyorum”

demelerini

ağlıyorum

merak etme

gece karanlık

hiç kimse

göremez gözyaşlarımı

 İmren Tüzün
13 Eylül - 14 Eylül 2013
©Bütün Hakları Saklıdır / All Right Reserved

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder