29 Ağustos 2016 Pazartesi

Mavi Bir Bulut Gibi - İmren Tüzün

Mavi Bir Bulut Gibi
                                                            Sıdıka’ya...

Dönüyor mu dünya
Yürüdüğüm toprak
Yeryüzü mü
Neredeyim ben
Bir meczup misali
Terkedilmiş gibiyim
Bu zalim dünyada
Mavi bir bulut
Pembe bir çiçek gibi
Uçup giden kardeşim
Sana ilk kitabı ben almıştım
Yeşil kabını
Hiç unutmadığını söylerdin
Sen de yazardın
Günlük defterine
Ömrünün son defterini ve kalemini
Ben alacakmışım meğer
Ahmet gibi senin de
Yazıyla bağını kuran ben oldum
Son günlerinde
Şimdi kiminle
Konuşacağım okuduğumuz
Kitapları
Camil Claduel heykellerini
Görmek için
Kiminle bekleyeceğim
Rodin Müzesi’nin kapısında, saatlerce
Ufizi Müzesi’nde
Boticelli resimlerine
Kiminle bakacağım hayranlıkla
Senin gibi kim sevecek
Lautrec resimlerini
Kitapla, sanatla
Ailemin tek bağı
Kimse senin kadar kızamaz
Sevemez de kimse
Senin kadar beni.

İmren Tüzün

Antalya,  27 Ağustos 2016
Sıdıka  Çalışkan'ın yaptığı çizim - İstanbul, Haziran 2016, kağıt üzeri 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder